24. okt. 2011

Noen som har lyst til å hjelpe?

Som mitt siste år på lærerskolen går jeg nå årsstudium i musikk og til våren skal klassen min på klassetur til Cuba. Cubatur er ikke akkurat gratis, så nå gjør vi det vi kan for å få samla inn litt penger til klassekassa.

Vi har endel gode (og mindre gode) ideer, men er alltis åpne for nye. Noen av dere som har tips til noe som har fungert for dere?

Det nyeste vi har starta med nå er at vi har et samarbeid med Aftenposten. Avtalen går ut på at alle vi i klassen prøver å rekrutere så mange vi kan til et prøveabonement på aftenposten i 5 eller 7 uker, og for hver nye abonent vi skaffer får vi 150 kr. Det er også lagt inn delmål for oss der det ligger "bonussummer". F.eks. så får klassen 30.000 kr dersom alle klarer å skaffe 4 abonenter hver. Tror du dette kunne vært noe for deg?

Bilde lånt fra google

Som sagt går abonementet over 5 eller 7 uker, der du får avisen enten fra mandag til torsdag (5 uker) eller fra torsdag til lørdag (7 uker). Begge abonentene koster 249 kr og Aftenposten ringer deg når prøveabonentet er i ferd med å løpe ut, og da er det bare å avslutte hvis du ønsker det.

Hvis du kunne tenkt deg å hjelpe oss et lite stykke nærmere Cuba og i tillegg få Aftenposten i postkassa, så send meg en mail med adresse, mailadresse og mobilnr. på hovma@hotmail.com

Som en liten gulrot så lover jeg at hvis noen av dere registrerer dere som prøveabonenter gjennom meg, så blir det en Give Away med premier fra Cuba når jeg kommer hjem :)

Klem fra Frøken M

1 kommentar:

  1. Hei hei! Takk for kommentar på pilothjelmen! Send meg en mail på byveronica@hotmail.com - så skal kan vi se hva vi får til:)

    SvarSlett