27. nov. 2011

Design by Marte Helgetun

Har dere strikket noe av hennes design?

Jeg har lenge sikla på mange av de flotte klærne hun designer, men har liksom aldri fått ut finger'n. Da jeg oppdaga at hun skal ha give away der du kan vinne en valgfri materialpakke fra nettsiden hennes ble jeg jo derfor kjempeglad! Kanskje jeg endelig kan få prøvd meg?

Problemet er jo bare at der er jo så mange fine! Hvordan i all verden skal man klare å bestemme seg for bare én? Jaja, den tid, den "sorg" for den som vinner :P

Her er link til bloggen og give awayen hennes :)

Ellers er eksamenskjøret igang på skolen igjen, og jeg sitter (eller prøver å sitte ihvertfall) med nesa begravd i skolebøkene. (Jeg skal bare strikke ut denne pinnen før jeg finner fram bøkene igjen...) Neste eksamen nå er i musikkdidaktikk på mandag. Så går det slag i slag med musikkhistorie og lytting, komponering og arrangering, samspill og ledelse før vi avslutter hele sulamitten med en tre-dagers mini-turné med praksiskonserten vår.

18. desember er det endelig juleferie :)

1 kommentar:

  1. Oi, hun hadde utrolig mye fint! Takk for bra tips! Lykke til med eksamenskjøret :)

    SvarSlett