20. aug. 2011

Syk og svak og dårlig bak

... ikke jeg altså, men data'n min!

Jeg har fått virus på data'n min.. Virkelig veldig praktisk nå som skolen har startet og alt skal foregå på data. Dessuten har jeg jo så lyst til å blogge!!

Jeg kan jo selvfølgelig låne kjærestens PC innimellom og vi har datasal på skolen, men det er noe med det at det ikke er din egen maskin, og dessuten har jeg jo ikke bildene mine på noen av disse dataene. Det vil altså bli litt stille på bloggen til jeg får tilbake maskina fra datalegene, men jeg håper å kunne snike inn et innlegg eller to fra kjærestens data.

Håper dere stikker innom en gang imellom likevel, og at dere er med meg igjen når blogginga kommer på fote igjen!

-Klem fra Frøken M-

3 kommentarer:

  1. God bedring til dataen og håper dere er fort tilbake igjen! :)

    SvarSlett
  2. Surt med datatrøbbel, men bra det ikke var deg som hadde fått virus ;)
    God bedring til den firkanta,
    klem Siv

    SvarSlett
  3. Kjipt med virus - håper det ordner seg fort :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett