17. okt. 2011

Æ SHÆMMES!!

Snakk om å la bloggen seile sin egen sjø!!
Jeg har hundrevis av gode og mindre gode unnskyldninger jeg kunne ha kommet med, men når alt kommer til alt så er det rett og slett det at skolen har starta igjen og med det kommer også mindre tid og energi. Dessuten skal jo blogginga være gøy og ikke noe jeg føler jeg er nødt til, ikke sant?

Jeg strikker fortsatt da, det er bare det at jeg har kommet inn i en vond steam der jeg starter på nye prosjekter om hverandre, men blir liksom aldri ferdig med noen.. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg kan i allefall vise dere noen bilder av mitt bidrag til Nøstebarns sommerutfordring!

Jeg kjøpte flere hesper av 3-tråds garnet til Askeladden da Nøstebarn hadde salg på utgående farger tidligere i år, og oppskriften har jeg nok en gang henta fra nøstebarnboka. Denne gangen ble det oppskrift nr 1921, Raglangenser i 3-tråds garn. 



 Ryggen på genseren er pynta med en brodert bil som jeg har kjøpt i nøstebarnbutikken i Trondheim (Ja jeg burde ha hekla den sjør, men heklekroken og jeg er ikke akkurat bestevenner) På framsida har jeg brodert et monster inspirert av Merete med den fantastiske bloggen monstermønster. Jeg elsker bloggen din Merete, jeg lar meg stadig inspirere og imponere av de flotte tingene du tryller av pinnene :)

Når det kommer til mitt monster så er jeg litt usikker på om jeg skal la det være som det er eller om jeg skal ta det opp for så å sy det på på nytt med en tråd med hekla fastmasker. Synspunkter?

Så der, nå har bloggen fått LITT mer kjøtt på beina og jeg må sørge for at det ikke blir like lenge til neste gang :)

4 kommentarer:

  1. Hyggelig å "se" deg igjen =) Flott genser
    Klem Siv

    SvarSlett
  2. Herlig genser :-) Kjenner meg veldig igjen i å starte på mange ting samtidig ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Hyggelig å se liv her hos deg igjen! Jeg kjenner meg SÅ godt igjen, og er enig i at det skal være gøy å blogge, og ingen tvang:) Genseren var kjempefin og jeg synes du skal la monsteret være nøyaktig som det er, for det var skikkelig fint! :)

    SvarSlett
  4. Så fin genser! Nydelige farger sammen:) Liker godt ditt monstemønster inspirerte monster;-)

    SvarSlett