2. mai 2011

En snartur innom

Jeg er bare en snartur innom for å tipse dere om en konkurranse jeg kom over på en av de bloggene jeg leser mest. 

I DENNE konkurransen kan du vinne et eksemplar av Disneyfilmen Bambi 2. Jeg elsker filmene fra Disney, og har utallige her hjemme. Etter min mening kan man aldri bli for gammel for disse filmene. Dessuten må man jo ha noe å feste øyene på mens man svinger strikkepinnene!

For dere som ikke har vært innom bloggen til Rebekka før, kan jeg anbefale den på det sterkeste. Hun skriver så flott og engasjerende, og prøver på ingen måte å glorifisere livet sitt. Det hun skriver kommer rett fra enten hjertet eller levra, og hun har nok inspirert flere enn meg. Det er ingen ren strikkeblogg som de andre jeg har på inspirasjonslisten min, men har til tider innlegg om håndarbeid også. Hun har bland annet lagt ut flere innlegg og videoer der hun lærer bort hvordan man hekler bestemorsruter. Ta deg en titt innom henne, hun skuffer aldri :)

Jeg har ikke noen nye strikkerier å vise dere i dag, men holder på å ta bilder av ting jeg har laget tidligere og som ikke har funnet veien til sine nye eiere ennå. I morgen kommer et nytt innlegg om noe av dette.  Strikkepinnene har slett ikke pause, men jobber som bare det på noe som faktisk skal bli en julegave til ei god jente i Mosjøen. Godt å være tidlig ute så man slipper stresstrikking i desember. (som om det ikke blir det likevel!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar