27. mai 2011

Prøver man ikke, vinner man ikke

Jeg har aldri hatt vinnerlykke, men har alltid funnet glede i det i å delta. Det samme gjelder give aways på andres blogger, det er morro å delta selv om jeg ikke regner med å vinne :)

Derfor linker jeg til Strikkekurvens Give Away, og oppforderer alle dere andre til å delta dere også. Det er morsommere om flere deltar :)
Med det samme jeg er innom, så vil jeg beklage at jeg ikke har kommentert tilbake til dere som er innom her. Jeg har problemer med innlogginga her på blogger.. Får logga meg inn på profilen min sånn at jeg får lagt inn innlegg, men når jeg skal kommentere fungerer det ikke.. Flere som har problemer?
Jaja, vi får bare smøre oss med tålmodighet...

1 kommentar:

  1. Hihi, du regnet ikke med å vinne - men jammen gjorde du det ikke likevel! :-) Gratulerer - du får oppskriftspakken til sendt fra meg snart! Bare send meg adressen din: tihosen(a)gmail.com
    Koselig blogg du har! :-)

    SvarSlett