17. mai 2011

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!

Gratulerer med dagen alle dere der ute!

Her på levanger er det faktisk oppholds nå, etter ei skikkelig regnskur tidligere på morgenen. Jeg håper dere i de andre hjørnene av landet vårt har en litt mindre regntung 17. mai.

Det er nesten litt vemodig å sitte her hjemme i stua å se på alle de feststemte bunadskledde på tv2, men fornuften har tatt meg. Av og til må man ta de tunge avgjørelsene og bli hjemme for å forberede meg til morgendagens eksamen. Jeg har i allefall bestemt meg for at uavhengig av når jeg har eksamen neste år, så skal jeg disponere tida mi godt nok til at jeg kan også kan gå ut i gatene og feire nasjonaldagen!

Kos dere videre på denne flotte dagen folkens, så skal jeg dykke dypere ned i bøkene mine.

Er det forresten noen av dere som vet hvordan jeg kan stille klokka på bloggen? Dette innlegget er ikke lagt inn klokke 03.00, for å si det sånn..

1 kommentar:

  1. Gå til Innstillinger - Formatering - Tidssone
    Scroll i listen til du finner Oslo

    Tadaaaa!

    SvarSlett