1. mai 2011

Går tilbake på mine ord

Ok, jeg innrømmer det!
Jeg har tidligere vært veldig klar på at jeg ALDRI, og da mener jeg aldri skal begi meg inn i bloggverdenen som noe annet enn som ivrig leser.
Jeg går herved tilbake på alle mine ord, for dette er gøy allerede!
Bloggen ser foreløbig ganske så pjuskete ut, men jeg er overhodet ingen reser på data og må lære meg dette før det blir bra. Det blir, det blir, I promise!

Jeg kan ikke love ut daglige innlegg og fantastiske strikkerier ferdigstil hver uke. Strikking er en hobby som er pent nødt til å komme etter studier og jobb. Dessuten er det meningen at både strikking og blogging skal være gøy. Det tror jeg ikke det blir dersom det hele skal bli stress. Jeg kommer til å blogge når jeg har lyst og når jeg har noe på hjertet. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok oftere enn jeg tror..

Nå skal jeg leke meg videre med dette, så kommer det nok et strikkeinnlegg seinere i dag.

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar